24. kesäkuuta 2012

uutta ja vanhaa

[xx] olen kävellyt kenkäni pilalle....


alkuviikkoselta oulun reissulta ostin muutamat uudet kengät, koska entiset oli hieman rikki..oon kuitenki ollu niihin sen verran tyytyväinen että ostin samanlaiset uudestaan :-D

Juhannus vietetiin tyttöjen kans kalajoella mökillä, ja oli mukavaa! mulla ja kiialla oli liput festarialueelle ja käytiin kuunteleen finteligens, lord est (toka rivissä!) ja tietysti petri nygård! petrin keikka oli fiiliksen ja ihmismäärän takia kaikkein huikein, vaikka sen musiikki on vähä mitä on.. lisäks grillailtiin, saunottiin ja saatiin rusketustaki iholle :)
mua on nyt kaks päivää väsyttäny ihan mielettömän paljo, joten tekstiäkään ei nyt synny niin laitan jotku tylsä kuvat tohon loppuun. haha

mulla alkaa ens viikolla työt, niin aattelin että ois helpompi postailla jonku toiveen kans, mitä alkaa jotain väsäileen.. joten laittakaapa toivepostauksia tulemaan :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti