1. elokuuta 2012

voi apua

..mun hiukset on ollu koko kesän melko huonossa kunnossa..mun mielestä niin huonossa, että mun oli pakko mennä parturiin ja samalla hylättävä haaveet pitkistä ja terveistä hiuksista. noh terveet sain, mutta se pituus onki eri juttu! kysyin parturilta ihan suoraan että paljo pitäis leikata, joka oli ehkä virhe, koska pituutta lähti melkeen 10cm ja musta tuntuu etten tuu saamaan näitä ikinä samoihin mittoihin..bläääh.



tällä viikolla oon ahkerasti alottanu koulunkäynnin abikurssi merkeissä, eikä koulun alku tunnu enää niin kauheelta mitä viikko sitte. kunhan saan ens viikon levätä kunnolla!

huomenna meillä alkaa täystehonen valmistautuminen tulevaan kauteen, jota on ootettu niiiin paljo! oon niin ylpee ja onnellinen siitä mitä tehään ja että meillä on siihen mahollisuus :) toivotaan hyvää talvee!



Tää on tän blogin sadas postaus! joten ihan sen kunniaksi saatte kertoo toivepostauksia 8) antaa tulla!!

4 kommenttia:

  1. huone tai se kynsipostaus :)) ja laitappas kuvaa niistä uusista hiuksista?=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. huonepostauksen oon tehny jo talvella.. mutta kynsipostaus on tulossa! :) kiitti!

      Poista