7. elokuuta 2012

angst

viime päivät oon tuskaillu tulevia kirjotuksia ja yrittäny lukee paljo. ulkona on ollu aivan karsee sää niin kauan ko vaan muistan ja mieliala on ihan nollassa. päivät on lähinnä menny siihen, että oon yrittäny tehä kaikkee ja saaha aikaseks tärkeitä juttuja, mutten oo tehny juuri mitään :| liikkumisen suhteen sentään oon skarpannu ja treenailut on alkanu hyvin!
koulut alkaa viikon päästä eikä se oo koskaan ennen tuntunu näin masentavalta :o tää loma on menny niiiin nopeesti enkä oikeesti oo tehny juuri mitään kesäjuttuja. tarvis vielä parin viikon helteet ennen lomaa.

haha arvatkaa vaan! olin lisäilemässä just kuvia, niin tää ilmottaa jotain lataustilan loppumista, joten ei kuvia tällä kertaa.... voi hyvää päivää, ehkä ens kerralla parempi tuuri (ja päivä) :Dd

2 kommenttia:

  1. Tee flickr-nettisivulle profiili, se on ihan helppoa kun voit kirjautua Bloggerin eli Googlen tilin kautta ja sitä kautta voit lisäillä kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sitä olin miettinykki! Pitääpä tutustuu tarkemmin, kiitti vinkistä! :)

      Poista