12. huhtikuuta 2012

hellurei

..ja hellät tunteet. mulla oli tänään vapaapäivä koska ei ollu koetta! heräsin tosi aikasin kymmeneltä.. ja lähin lenkille, ja se oliki lähes ainut hetki päivästä ko ei satanu vettä..sitte oon lueskellu bilsaa, ja tutustunu mm. ruuansulatuksen ja verenkierron saloihin. tein myös uuet kynnet vihdoin ja viimein :) Tää viikko on muuten menny ihan järkyttävän hitaasti! mun ajantaju on ainaki ollu ihan missä sattuu, tuntuu niinku siitä pääsiäismaanataista ois pari kuukautta :s mutta ettei tästä nyt tulis enempää semmosta tein sitä, tein tuota niin annetaampa kuvien puhua puolestaaaan


Oon ollu hiihtolomasta asti karkkilakossa, (pääsiäisen paria munaa lukuunottamatta) oon pitäny pintani! eikä oo tehny ees tiukkaa!! kuitenki kauppojen alennusmunat on houkutellu ja tänään kävinki hamstraamassa niitä ihan urakalla oottaamaan toukokuuta ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti