9. huhtikuuta 2012

hejdå

Eilen palattiin kotiin laskettelemasta ja vaikka oltiin sielläki nukuttu hyvin, olin kaikesta ulkoilemisesta niin väsyny etten meinannu pysyä enää hereillä kotona. jostain syystä kuitenki valvoin puol kahteentoista ja olin varma että oon tulossa sairaaksi! aamulla heräsin sitte 12tunnin unien jälkeen ja koko päivän oon sitte ollu hirveessä pääkivussa :@ ärsyttävää.

lähettiin lauantaina pulkkaileen päämääränä karkkibingo(!!) se on oikeesti huippu, mutta jostain syystä ne oli jo allottanu ilman meitä, ja missattiin koko homma :(

Oon ahkerasti yrittäny olla auringossa mahollisimman paljo ja kuulemma oon saanukki väriä naamaan! JEE. jos hyvin käy, oon synttäreillä jo superruskee........ ja jotten ois vaan nukkunu yöllä liian vähä, otin kahen tunnin päikkärit ja sen jälkeen oonki ahkerasti kuluttanu ruotsin kirjaa ja täyttäny mahaani mustikkarahkalla :) illalla saan sitte oikeeta herkkuruokaaa, namnam

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti