17. huhtikuuta 2012

dermosil

mulla ei tällä viikolla oo käytössä kameraa ollenkaan, mikä varmaan näkyy täälläkin..ennakoin kuiteski ja oon kuvaillu teille joitain juttuja valmiiks. mm. sen lempivaatepostauksen, mutta ne kuvat oli tosi huonolaatusia, niin päätin kuvata ne sitte ulkona paremmassa säässä, johon tuota räntäsateen määrää aatelleen saattaa mennä jonki aikaaa!
mutta kuitenki! aattelin nyt esitellä tilauksen dermosililtä josta tuli ainaki yks kiva juttu :)

En oo koskaan käyttäny mitään itseruskettavia ja oon ollu vähä epäileväinen niitten suhteen, mutta päätin nyt kokeilla tätä, koska oon muutenki tykänny dermosilin tuotteista :) ja tää tosiaan toimii ja antaa sopivasti sävyä iholle. en tosiaankaan halua mitään överirusketusta, purkista varsinkaan, niin tää sopii mulle paremmin ku hyvin! oon käyttäny tätä nyt vasta kaks kertaa mutta oon saanu jo pikkasen väriä, ja senki suht tasasesti, joten kelpaa :)

lisäks tilattiin mummulle synttärilahjaks tämmösiä tuotteita, ja uskon että tykkää!


Ja tänään loppu myös koeviikko ja oon tosi helpottunu että seki on ohi! tänään en siis aio käyttää ajatustakaan kouluun ;) enää aurinko ja kunnon lämpöasteet puuttuu niin mun puolesta kesä vois tulla!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti