6. toukokuuta 2012

vähä erilaisempi yhistelmä juttu, mutta mun mielestä toimii! ja tiiän, en puhistanu nuita suttuja :)
Ehkä pisin sunnuntai ikinä, mutten siltikään oo saanu mitään aikaseks! no okei, katoin tietty suomi pelin (jeee voitto tuli!) ja oon vähä saanu luettua enkkua huomiseen pistoon, mutta puolet kouluhommista oottas vielä tekijää :/
Ens viikosta tulee sitte aika kiireinen, mutta ehkä kerkeen tänne jotain päivitteleen. oon jo nyt aivan hermoraunion partaalla keskiviikkosesta teoriakokeesta ja oon yrittäny käyä niitä kysymyksiä läpi uuestaan ja uuestaan! myös ite juhlat stressaa ja tuntuu että ihan liian moni juttu on vielä auki, ja vajaa viikko aikaa mut kyllä se tästä! onneks ulkona kuitenki paistaa aurinko ja kesä on kohta täälä =)

mun youtuben soittolista on kuolemantylsä, joten nyt kaikki parhaat biisit jakoon!! lenkkimusa on erityisen tervetullutta :>

5 kommenttia:

  1. Hahaha noi tyypit istuu täs meijä vieres t:niina

    VastaaPoista
  2. OIKEESTI!! istuin koko pelin kamera kädes ja ootin millon tuut ruutuun, mutta aika lähellä kävi :D

    VastaaPoista
  3. siis ne istu kaikki pelit :D

    VastaaPoista