19. tammikuuta 2012

anteeks!

Musta ei oo kuulunu pariin päivään mitään! mutta mulla on hyvä selitys, nimittäin tää viikko on ollu ihan kauhee!! Oon juossu joka päivä paikasta toiseen eikä loppua oo näkyny..huomenna kuitenki pääsen jo yheltä koulusta ja sen jälkee en kyllä mee yhtään mihinkään (paitsi tietty treeneihin pe ja turnaukseen su) mutta on mulla vapaataki :) Ja viikonloppuna ryhdistäydyn tän bloggailun suhteen ;)

En nyt ala kuitenkaan kertoileen mitä oon kaikki päivät tehny, tulis nimittäin melko pitkä lista! Eilen kuitenki käytiin V:n kans kattoon uusin Twilight ja se oli _HYVÄ_! molemmat ollaan aina vannottu että eiei ikinä mitään pattinsoneja tai muita, mutta pakko myöntää et nuo leffat vaan paranee loppua kohden :) hyvä niin! Oli meillä myös kamera mukana ja arvaattekos monta kuvaa otettiin......


Ja kuvia ei tietenkään oo muutako ruuasta, mutta tää on esittelemisen arvosta! Äiti lievitti mun stressiä yks ilta tämmösellä! NAM. Thanks mama <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti